субота, 4 квітня 2020 р.


Група №7 03.04.2020
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань
І. Узагальнення і систематизація знань
Дати відповіді письмово
1. У чому полягає геометричний зміст похідної? Знайдіть кутові коефіцієнти дотичних, проведених до графіка функції f(x) = 3x2 + 2x3 у точках: x1 = -1, x2 = 1.
2. У чому полягає фізичний зміст похідної? Точка рухається по прямій за законом s = 2t + t2. Знайдіть її швидкість у момент часу t = 5 с.
3. Похідні яких функцій можна знайти, користуючись таблицею похідних?
4. Сформулюйте правила диференціювання. Обчисліть похідну функцію:


5. Сформулюйте достатню умову зростання (спадання) функції. Визначте проміжки зростання та спадання функції:
1) f(х) = 2х2 - 3х + 1; 2) f(x) = 3x3 - x + 1.
6. Яку точку називають критичною точкою функції? Знайдіть критичні точки функції:
1) f(x) = 3x2 - 6x + 7; 2) f(x) = x3 - 3x - 7.
7. Сформулюйте означення точки максимуму (мінімуму) функції. Що називають точкою екстремуму функції? екстремумом функції? Знайдіть критичні точки функції:
1) f(x) = 1 - 2x - 4x2; 2) f(x) = x2 (x - 1)2; 3) f(x) = x3 + 2. Які з них є точками екстремуму?
8. Дослідіть на зростання і спадання та на екстремум функцію f(x) = x3 - 3x + 2.
9. Опишіть загальну схему дослідження функції. Дослідіть за цією схемою функцію f(х) = 2х3 - 3х2 та побудуйте її графік.
10. Сформулюйте правило знаходження найбільшого та найменшого значення функції на відрізку? Знайдіть найбільше та найменше значення функції f(х) = x3 - 3x2 + 3х + 2 на відрізку [-2;2].
11. Наведіть приклади прикладних задач на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.
ІІ. Розв’язання задач
1. Робота з підручником      тести 1і 2 на ст. 161
2. Додаткові завдання
1) У якій точці кривої f(x) = x2 - 3x + 2 дотична до неї, паралельна прямій у = 3х?
2) Тіло рухається прямолінійно за законом s = 2t2 - 2t - 4. У який момент часу його швидкість дорівнює нулю?
3) Відомо, що f'(x) < 0 на проміжку (-5;5). Порівняйте числа a = f(-2) і b = f(2).
4) Знайдіть найбільше та найменше значення функції f(х) = х4 - 8x2 - 9 на відрізках [-1;1] і [0;3].
ІІІ. Застосування знань і вмінь
1. Робота з підручником       повторити розділ 3
2. Самостійна робота
Дослідіть функцію і побудуйте її графік: f (x) = x4- 2x2,   f (x)= 2x2 - x4
ІV. Домашнє завдання
 Доведіть, що з-поміж усіх прямокутників площею 400 см2 квадрат має найменший периметр.

Немає коментарів:

Дописати коментар