Група
№7 03.04.2020
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань
І. Узагальнення і систематизація знань
Дати відповіді
письмово
1. У чому полягає
геометричний зміст похідної? Знайдіть кутові коефіцієнти дотичних, проведених
до графіка функції f(x) = 3x2 + 2x3 у точках: x1 =
-1, x2 = 1.
2. У чому полягає
фізичний зміст похідної? Точка рухається по прямій за законом s = 2t + t2.
Знайдіть її швидкість у момент часу t = 5 с.
3. Похідні яких
функцій можна знайти, користуючись таблицею похідних?
4. Сформулюйте
правила диференціювання. Обчисліть похідну функцію:
5. Сформулюйте
достатню умову зростання (спадання) функції. Визначте проміжки зростання та
спадання функції:
1) f(х) = 2х2 -
3х + 1; 2) f(x) = 3x3 - x + 1.
6. Яку точку називають критичною точкою
функції? Знайдіть критичні точки функції:
1) f(x) = 3x2 -
6x + 7; 2) f(x) = x3 - 3x - 7.
7. Сформулюйте
означення точки максимуму (мінімуму) функції. Що називають точкою екстремуму
функції? екстремумом функції? Знайдіть критичні точки функції:
1) f(x) = 1 - 2x -
4x2; 2) f(x) = x2 (x - 1)2; 3) f(x) = x3 +
2. Які з них є точками екстремуму?
8. Дослідіть на
зростання і спадання та на екстремум функцію f(x) = x3 - 3x +
2.
9. Опишіть
загальну схему дослідження функції. Дослідіть за цією схемою функцію f(х) = 2х3 -
3х2 та побудуйте її графік.
10. Сформулюйте
правило знаходження найбільшого та найменшого значення функції на відрізку?
Знайдіть найбільше та найменше значення функції f(х) = x3 - 3x2 +
3х + 2 на відрізку [-2;2].
11. Наведіть
приклади прикладних задач на знаходження найбільших і найменших значень
реальних величин.
ІІ. Розв’язання
задач
1. Робота з підручником тести 1і 2 на ст. 161
2. Додаткові
завдання
1) У якій точці
кривої f(x) = x2 - 3x + 2 дотична до неї, паралельна прямій у =
3х?
2) Тіло рухається
прямолінійно за законом s = 2t2 - 2t - 4. У який момент часу його швидкість дорівнює нулю?
3) Відомо, що
f'(x) < 0 на проміжку (-5;5). Порівняйте числа a = f(-2) і b = f(2).
4) Знайдіть
найбільше та найменше значення функції f(х) = х4 - 8x2 -
9 на відрізках [-1;1] і [0;3].
ІІІ. Застосування
знань і вмінь
1.
Робота з підручником повторити розділ
3
2.
Самостійна робота
Дослідіть
функцію і побудуйте її графік: f (x) = x4- 2x2,
f (x)= 2x2 - x4
ІV. Домашнє завдання
Доведіть, що з-поміж усіх прямокутників площею
400 см2 квадрат має
найменший периметр.
Немає коментарів:
Дописати коментар