неділя, 22 березня 2020 р.


Група №6     20.03.2020
Тема уроку:Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст
І. Перевірка завдання
 Виконання тестових завдань
Варіант 1
1) Знайдіть приріст функції f(х) = x - 1, якщо х0 = 1, Δх = 0,1.
А. -0,1. Б. 0,1. В. -0,9. Г. 0,9.
2) Знайдіть приріст функції f(х) = 2х + 3 на відрізку [0;0,5].
А. -2. Б. 2. В. 1. Г. -1.
3) Знайдіть приріст функції, графік якої зображено на рисунку, на відрізку [1;4].
А. 4. Б. 3. В. -4. Г. -3.

Варіант 2
1) Знайдіть приріст функції f(х) = 1 - x, якщо х0 = 1, Δх = 0,1.
А. 0,9. Б. 0,1. В. -0,9. Г. -0,1.
2) Знайдіть приріст функції f(x) = -2x + 3 на відрізку [0;0,5].
А. -2. Б. -1. В. 1. Г. 2.
3) Знайдіть приріст функції, графік якої зображено на рисунку, на відрізку [1;2].
А. 3. Б. 4. В. -3. Г. -4.


Відповіді
Варіант 1. 1) Б. 2) В. 3) А.
Варіант 2. 1) Г. 2) Б. 3) А.
ІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
План вивчення теми
1. Означення похідної.
2. Геометричний зміст похідної. Кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в заданій точці.
3. Фізичний зміст похідної Швидкість та прискорення прямолінійного руху.
4. Яку функцію називають диференційовною в точці? на проміжку?
5. Застосування означення похідної до обґрунтування формул для обчислення похідних деяких функцій (f(х) = c (c — стала);  

  ІІI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ
1. Робота з підручником _ст. 131 – 135, №420____
2. Додаткове завдання. Визначте вид кута, який утворює з віссю абсцис дотична до графіка функції f(х) = √x у точці з абсцисою:
 

Чи існує точка, у якій дотична до графіка функції f(x) = √x паралельна осі абсцис? Відповідь обґрунтуйте.
ІV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
1. Робота з підручником __№424__________________________
2. Виконати завдання
Функцію задано формулою f(x) = x2.
1) Знайдіть похідну функції f(x).
2) Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної, проведеної до графіка функції f(х) у точці х0 = 1.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: _____ст. 131 - 135_______
2. Додаткове завдання. Побудуйте дотичну до графіка функції 
       f(x) = x2 паралельно прямій   
        і запишіть її рівняння.

Відповідь



Немає коментарів:

Дописати коментар