20.10.2021 ГРУПА №2 АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
Тема уроку: Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції.
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=u-433NKOLaI
2. Законспектувати в зошиті
Функція називається зростаючою в проміжку , якщо для будь-яких і , що належать до цього проміжку, і таких, що справджується нерівність .
Функція називається спадною в проміжку , якщо для будь-яких і , що належать до цього проміжку, і таких, що справджується нерівність .
Як зростаючі, так і спадні функції називаються монотонними, а проміжки, в яких функція зростає або спадає, - проміжками монотонності.
Зростання і спадання функції характеризується знаком її похідної: якщо в деякому проміжку , то функція зростає в цьому проміжку; якщо ж , то функція спадає в цьому проміжку.
Внутрішні точки області визначення функції , в яких похідна дорівнює нулю () або зазнає розриву, називаються критичними точками.
Знаходження проміжків монотонності функції можна виконувати за таким планом:
- +
Знайти область визначення заданої функції;
Знайти похідну ;
Знайти критичні точки функції ;
Нанести критичні точки на область визначення функції;
Визначити знак похідної на кожному з отриманих проміжків;
Виписати проміжки монотонності функції. 3. Розв'язати приклади
Дослідити функції на монотонність:
1) ; 2) ;
3); 4);
5); 6);
7); 8);
9); 10);
11); 12);
13); 14);
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
20.10.2021 ГРУПА№4 АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
Тема уроку: Графіки степеневих функцій
1. Передивіться відео урок за посиланням та виконайте запропоновані тести в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=GJbaUb1S8Xk
2. Виконайте вправи в зошиті
1) Знайдіть область визначення функції
2) Множиною значень якої з наведених функцій є об’єднання проміжків (-∞; 0)U(0; +∞)?
3) Яка з наведених функцій зростає на множині всіх дійсних чисел?
4) Яка з наведених функцій є парною?
____________________________________________________
____________________________________________________
20.10.2021 ГРУПА №9 Геометрія
Тема уроку: Паралельність площин
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_YeF2AcHqUE
2. Виконати вправи (1 і 2 варіанти) в зошиті
Варіант 1 [2]
Площини α і β паралельні. Через вершини A, B, C і D рівнобічної трапеції ABCD (BC і AD — основи) [ромба ABCD], яка [який] лежить у площині α, проведено паралельні прямі, що перетинають площину β в точках А1, B1, C1 і D1 відповідно (див. рис. 1 [2]).
Визначте:
1) довжину відрізка BB1, якщо AA1 = 9 см [DD1 = 7 см];
2) вид чотирикутника ADD1A1 [ABB1A1];
3) градусну міру кута AA1D1 [B1BC], якщо ∠A1AD = 95° [∠BB1C1 = 105°];
4) довжину діагоналі A1C1 [B1D1], якщо AC = √41 см [BD = 12 см];
5) вид чотирикутника A1B1C1D1;
6) площу чотирикутника A1B1C1D1, якщо BC = 2 см, AD = 8 см [AB = 10 см].
Відповіді
Варіант 1. 1) 9 см; 2) паралелограм; 3) 85°; 4) √41 см; 5) рівнобічна трапеція; 6) 20 см2.
Варіант 2. 1) 7 см; 2) паралелограм; 3) 75°; 4) 12 см; 5) ромб; 6) 96 см2.
________________________________________________________________________________________________________
20.10.2021 ГРУПА №2 ГРУПА №14 ФАКУЛЬТАТИВ
Тема уроку: Розв'язання тригонометричних рівнянь
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5UyMhOAAjow
2. Виконайте вправи в зошиті
1) Обчисліть: | |||
|
3) Розв'яжіть рівняння | |
Відповіді в) розв’язків немає; |
Любов Петрівна, я намагався виконати ваше завдання.
ВідповістиВидалити