вівторок, 19 жовтня 2021 р.

 20.10.2021        ГРУПА №2  АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ

Тема уроку: Ознака сталості функції.    Достатня умова зростання (спадання)  функції.

1. Передивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=u-433NKOLaI

2. Законспектувати в зошиті

 Функція  називається зростаючою в проміжку , якщо для будь-яких  і , що належать до цього проміжку, і таких, що  справджується нерівність .

Функція  називається спадною в проміжку , якщо для будь-яких  і , що належать до цього проміжку, і таких, що  справджується нерівність .

Як зростаючі, так і спадні функції називаються монотонними, а проміжки, в яких функція зростає або спадає, - проміжками монотонності.

Зростання і спадання функції  характеризується знаком її похідної: якщо в деякому проміжку , то функція зростає в цьому проміжку; якщо ж , то функція спадає в цьому проміжку.

Внутрішні точки області визначення функції , в яких похідна дорівнює нулю () або зазнає розриву, називаються критичними точками.

Знаходження проміжків монотонності функції можна виконувати за таким планом:

    +
  1. Знайти область визначення заданої функції;

  2. Знайти похідну ;

  3. Знайти критичні точки функції ;

  4. Нанести критичні точки на область визначення функції;

  5. Визначити знак похідної  на кожному з отриманих проміжків;

  6. Виписати проміжки монотонності функції.                                                     3. Розв'язати приклади

Дослідити функції на монотонність:

1) ; 2) ;

3); 4);

5); 6);

7); 8);

9); 10);

11); 12);

13); 14);



____________________________________________________________________________________________________________________________________________


20.10.2021     ГРУПА№4             АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ

Тема уроку:          Графіки степеневих функцій

1.    Передивіться  відео урок за посиланням та виконайте запропоновані тести в зошиті 

 https://www.youtube.com/watch?v=GJbaUb1S8Xk

2.   Виконайте вправи в зошиті 

1) Знайдіть область визначення функції 

2) Множиною значень якої з наведених функцій є об’єднання проміжків (-∞; 0)U(0; +∞)?

3) Яка з наведених функцій зростає на множині всіх дійсних чисел?

4) Яка з наведених функцій є парною?

____________________________________________________

____________________________________________________

20.10.2021             ГРУПА №9                Геометрія 

Тема уроку: Паралельність площин

1. Передивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_YeF2AcHqUE

2. Виконати вправи (1 і 2 варіанти) в зошиті

Варіант 1 [2]

Площини α і β паралельні. Через вершини A, B, C і D рівнобічної трапеції ABCD (BC і AD — основи) [ромба ABCD], яка [який] лежить у площині α, проведено паралельні прямі, що перетинають площину β в точках А1, B1, C1 і D1 відповідно (див. рис. 1 [2]).

Визначте:

1) довжину відрізка BB1, якщо AA1 = 9 см [DD1 = 7 см];

2) вид чотирикутника ADD1A1 [ABB1A1];

3) градусну міру кута AA1D1 [B1BC], якщо ∠A1AD = 95° [∠BB1C1 = 105°];

4) довжину діагоналі A1C1 [B1D1], якщо AC = √41 см [BD = 12 см];

5) вид чотирикутника A1B1C1D1;

6) площу чотирикутника A1B1C1D1, якщо BC = 2 см, AD = 8 см [AB = 10 см].

Відповіді

Варіант 1. 1) 9 см; 2) паралелограм; 3) 85°; 4) √41 см; 5) рівнобічна трапеція; 6) 20 см2.

Варіант 2. 1) 7 см; 2) паралелограм; 3) 75°; 4) 12 см; 5) ромб; 6) 96 см2.

________________________________________________________________________________________________________


20.10.2021              ГРУПА №2                      ГРУПА №14                                                  ФАКУЛЬТАТИВ

Тема уроку: Розв'язання тригонометричних рівнянь

1. Передивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=5UyMhOAAjow

2. Виконайте вправи в зошиті

1) Обчисліть:

2) Обчисліть:


 3) Розв'яжіть рівняння

Відповіді        

в) розв’язків немає; 




1 коментар: