четвер, 21 жовтня 2021 р.

21.10.2021      ГРУПА №4              Алгеба і початки аналізу

Тема уроку:  Розв'язування задач і вправ з теми "Функції, їхні властивості та графіки"

1. Передивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-rkQgOmfZxs

2. Дайте відповіді на запитання (у зошиті)

 1. Сформулюйте означення числової функції. Які види числових функцій ви знаєте? Укажіть вид функції, що виражає залежність площі квадрата від довжини його сторони.

2. Яку функцію називають степеневою?

3. Наведіть приклад степеневої функції, областю визначення якої є:

1) усі дійсні числа; 2) усі дійсні числа, крім нуля; 3) усі невід’ємні числа.

4. Наведіть приклад степеневої функції множиною значень якої є:

1) усі дійсні числа; 2) усі додатні числа; 3) усі невід’ємні числа.

5. Що таке нулі функції? Наведіть приклад степеневої функції, що:

1) має нулі; 2) не має нулів.

6. Яку функцію називають зростаючою? спадною? Наведіть приклад степеневої функції, що:

1) зростає на проміжку (-∞; 0); 2) спадає на проміжку (0; +∞).

7. Яку функцію називають парною? непарною? Наведіть приклад парної і непарної степеневих функцій.

8. Сформулюйте означення арифметичного кореня n-го степеня з числа a.

Чи є:

1) число 1/3 арифметичним коренем четвертого степеня з числа 1/81;

2) число -1/5 арифметичним коренем третього степеня з числа -1/125?

9. Сформулюйте властивості кореня n-го степеня. На основі якої властивості можна раціональним способом обчислити значення виразу:

10. Запишіть формули, користуючись якими степінь із раціональним показником можна подати у вигляді кореня. Подайте у вигляді кореня: . Подайте у вигляді степеня: 

11.Сформулюйте властивості степеня з раціональним показником. На основі яких властивостей можна раціональним способом обчислити значення виразу: 

12. Поставте знак «>» або «<» замість зірочки так, щоб дістати правильну нерівність:

1) якщо a > b > 0 і r > 0 , то ar * br; 2) якщо a > b > 0 і r < 0 , то ar * br.

Порівняйте числа: 

3. Розв'яжіть приклади

1) Відомо, що  Обчисліть: а) f(4); б) f(1/9).

2) Спростіть вираз 

3) Відомо, що  Обчисліть: а) f(8); б) f(1/27).

4) Спростіть вираз 

________________________________________________________________________________________________________


21.10.2021       Група №4 і  Група №9          факультатив

Тема уроку: Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу

1. Передивіться відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1xoEX50NtX4

2. Розібрати приклади та записати в зошит

 ПРИКЛАД:

ПРИКЛАД:
ПРИКЛАД:
ПРИКЛАД:

3. Розв'язати тести в зошиті

 Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:

1.______________________________

2.____________________________



 а)  √͞͞͞͞͞5;      
 б)  √͞͞͞͞͞2  – √5;     
 в)  √͞͞͞͞͞2;      
 г)  √͞͞͞͞͞2  + √͞͞͞͞͞5.

3.______________________
 а)  а;        
 б)  а + √͞͞͞͞͞2;     
 в)  √͞͞͞͞͞2;      
 г)  а – √͞͞͞͞͞2.
______________________________________________________________
                                      4.___________________________
                                      

                                        5.__________________________

                                          
                                           6._____________________
                                          
                                          7._____________________________
                                              

Немає коментарів:

Дописати коментар