03.11.2021 ГРУПА № 4 алгебра
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Функції, їхні властивості та графіки"
1. Виконайте роботу на окремих листках (кожен варіант оцінюється окремо)
Варіант 1
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Яке з наведених чисел не належить до області визначення функції
А. 1. Б. 0. В. -3. Г. -7.
2. Яка з наведених функцій є парною?
А. y = x + 1. Б. у = 1/x. В. y = х2 + 1. Г. y = x2 - х.
3. Яка з наведених рівностей правильна?
4. Знайдіть значення виразу
А. 0,009. Б. 1/90. В. 0,003. Г. 0,3.
5. Функцію задано формулою Чому дорівнює f(81)?
А. 1/27. Б. -27. В. 3. Г. -9.
6. Функцію задано формулою Порівняйте f(2,8) і f(3,7).
А. f(2,8) > f(3,7). Б. f(2,8) < f(3,7). В. f(2,8) = f(3,7). Г. Порівняти неможливо.
7. Установіть відповідність між функцією (1-4) та її областю визначення (А-Д).
8. Функцію задано формулою y = xα.
1) Обчисліть показник степеня, якщо
2) Побудуйте ескіз графіка функції y = xα. Наведіть повне розв’язання задач 9 і 10.
9. Обчисліть:
10. Знайдіть значення виразу якщо a = 2, b = 12,5.
Варіант 2
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Яке з наведених чисел не належить до області визначення функції
А. -2. Б. -4. В. 0. Г. 1.
2. Яка з наведених функцій є непарною?
А. у = -1/x. Б. y = -x2 + 1. В. у = 1 - х. Г. y = x - x2.
3. Яка з наведених рівностей правильна?
4. Знайдіть значення виразу
А. 0,4. Б. 0,2. В. 0,0002. Г. 0,0004.
5. Функцію задано формулою Чому дорівнює f(1/16)?
А. 1/8. Б. 4. В. -8. Г. 8.
6. Функцію задано формулою Порівняйте f(4,6) і f(3,7).
А. f(4,6) = f(3,7). Б. f(4,6) > f(3,7). В. f(4,6) < f(3,7). Г. Порівняти неможливо.
7. Установіть відповідність між функцією (1-4) і її областю визначення (А-Д).
8. Функцію задано формулою y = хα.
1) Обчисліть показник степеня, якщо
2) Побудуйте ескіз графіка функції y = хα.
Наведіть повне розв’язання задач 9 і 10.
9. Обчисліть:
10. Знайдіть значення виразу якщо a = 24,5, b = 2.
__________________________________________________________________________________________________________
03.11.2021 група №9 геометрія
Тема уроку: Роз'язування задач з теми " Паралельність прямих і площин у просторі"
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=xfmGvRMHo-s
2. Дайте відповіді на запитання
1. Як можуть розташовуватися дві прямі в просторі?
2. Які прямі в просторі називають паралельними?
3. Які прямі називають мимобіжними?
4. Сформулюйте ознаку паралельності прямих у просторі.
5. Сформулюйте ознаку мимобіжності прямих.
6. На рисунку 1 зображено піраміду SABCD, ABCD — паралелограм, точки K і M — середини ребер SA і SD відповідно. Доведіть, що прямі:
1) BC і KM паралельні;
2) KM і CD мимобіжні.
7. Назвіть випадки взаємного розміщення прямої і площини.
8. Яку пряму називають паралельною площині?
9. Сформулюйте ознаку паралельності прямої і площини.
10. На рисунку 1 зображено піраміду SABCD, ABCD — паралелограм, точки K і M — середини ребер SA і SD відповідно. Доведіть, що:
1) пряма AD паралельна площині BCS;
2) пряма KM паралельна площині ABC.
11. Сформулюйте властивості прямої і площини, паралельних між собою.
12. Площини α і β перетинаються по прямій b, пряма а паралельна прямій b. Скільки різних площин, паралельних прямій b і які перетинають площини α і β, можна провести через пряму а?
3. Розв'яжіть задачі
1) Трапеція ABEF (AB — основа) і ромб ABCD лежать у різних площинах. Точки K і M — середини відповідно сторін AF і BE трапеції ABEF. Доведіть, що:
а) прямі CD і KM паралельні;
б) прямі BC і KM мимобіжні;
в) пряма KM паралельна площині ABC.
2) площина, паралельна стороні AB трикутника ABC, перетинає сторони AC і BC у точках E і F відповідно. Знайдіть довжину відрізка EF, якщо CF = 24 см, AB:BC = 5:6.
3) Через кінці відрізка AB і його середину P проведено паралельні прямі, що перетинають площину α у точках A1, B1 і P1 відповідно. Відрізок AB перетинає площину α. Знайдіть довжину відрізка PP1, якщо AA1 = 9 см, BB1 = 13 см.
4) Точки K, L, M і N — середини відповідно ребер AC, AS, BS і BC тетраедра SABC, KM = LN = 18 см, ∠KLN = 30°. Знайдіть довжини ребер AB і CS цього тетраедра.
5) На бічній стороні AB трапеції ABCD позначено точки E1, E2, E3 так, що AE1 = E1E2 = E2E3 = E3B і через точки E1, E2, E3 проведено відповідно площини α, β, γ, які паралельні прямій BC. Площини α, β, γ перетинають сторону CD відповідно у точках F1, F2, F3. Знайдіть відношення площ чотирикутників AE1F1D і E3BCF3, якщо BC = 3, а середня лінія трапеції ABCD дорівнює 4.
______________________________________________________________________________________________________________________________
03.11.2021 Група №2 алгебра
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функцій
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mP0d_Um-4cw
2. Виконайте завдання в зошиті
1) За графіком функції y = f'(x), зображеного на рисунку, знайдіть кількість точок: а) мінімуму функції y = f(x); б) максимуму функції f(x).
2) За графіком функції y = f'(x), зображеного на рисунку, знайдіть: а) точку максимуму функції y = f(x); б) точку мінімуму функції y = f(x).
3. Законспектуйте в зошиті
Схема дослідження функцій на зростання, спадання та екстремуми:
1) знайти область визначення функції;
2) знайти похідну функції;
3) знайти критичні точки функції;
4) позначити критичні точки на області визначення функції, знайти знак похідної і характер поведінки функції на кожному з проміжків, на які розбивається область визначення;
5) відносно кожної критичної точки визначити, чи є вона точкою максимуму або мінімуму.
4. Розв'яжіть у зошиті
1) Знайдіть проміжки зростання, спадання та точки екстремуму функції:
2) Дослідіть на зростання, спадання та екстремуми функцію:
_________________________________________________________________________________________________________
03.11.2021 Група № 14 факультатив
Тема уроку: Системи тригонометричних рівнянь
1. Передивіться відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HQyCy7Xg_dA
2. Розгляньте приклади розв'язання систем тригонометричних рівнянь
Приклад 1. Розв’язати систему рівнянь:
Розв’язання
Відповідь: х = (-1) + ?n, nZ; у = ± + 2nk, kZ.
Приклад 2. Розв’яжіть систему рівнянь:
.
З першого рівняння знаходимо у = n – х. Тоді cos х – cos(n – х) = 1, cos х + cos х = 1, 2 cos х = 1, cos х = , х = ± +2 ?n, nZ.
Потім знаходимо: y=? – = ± + (1 – 2n)?, п Z.
Відповідь: х = ± + 2?п, у = ± + (1 – 2п)?, де п Z.
Приклад 3. Розв’яжіть систему рівнянь:
Відповідь: х = (k + n), y = (k – n), де n, k Z.
3. Розв'яжіть самостійно
- Розв'яжіть систему рівнянь:
- Розв'яжіть систему рівнянь:
Немає коментарів:
Дописати коментар