вівторок, 9 листопада 2021 р.

 09.11.2021         математика в групі №7,   

 в групах № 4  і  №9     факультатив (плани уроків нижче)

________________________________________________________

09.11.2021      група №7           алгебра

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики"

1. Розв'язати задачі

Варіант 1

1.(1б) У коробці лежать 12 кольорових олівців, з яких 2 – сині. Яка ймовірність того, що навмання взятий із коробки олівець буде синім?

а) ; б) ; в) ; г) .

2.(1б) Знайти середнє значення вибірки: 2; 4; 6; 6; 6; 7; 9; 9; 11.

а) 6; б) 6; в) 6,6; г)6 .

3.(1б) Скільки чисел у ряду, якщо його медіаною є п’ятнадцятий член?

а) 14; б) 15; в) 28; г) 29.


4.(1б) Скількома способами можна сформувати комісію з трьох осіб, яких треба вибрати з 4 претендентів?

а) 3; б) 4; в) 6; г) 12.

5.(1б) У класній кімнаті знаходилось 20 дівчат і 5 хлопців. Двоє учнів вийшли один за одним з кімнати. Яка ймовірність того, що обидва учні були хлопцями?

а) ; б) ; в) ; г) .

6.(1б) Скільки трицифрових чисел з різними цифрами можна записати, використовуючи цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6?

а) 120; б) 720; в) 20; г) 216.


7.(1б) Обчислити: а) ; б) ; в) .

8. (2б) Розв’язати рівняння: .


9.(2б) Дано вибірку: 5; 8; 4; 5; 2; 6; 5; 4; 2 . Знайти Ії розмах, моду, медіану і середнє значення. Побудувати полігон частот.


10.(1б) У лотереї з 50 білетів 8 виграшних. Яка ймовірність того, що

серед п’яти навмання вибраних білетів два будуть виграшними?

Варіант 2

1.(1б) У класі 27 учнів, із них три – на ім’я Максим. Яка ймовірність того, що учня, якого навмання викликали до дошки, зватимуть Максим?

а) ; б) ; в) ; г) .

2.(1б) Знайти середнє значення вибірки: 6; 12; 6; 7; 8; 1; 8; 2; 13; 8; 10.

а) 7; б) 7; в) 7; г) 8.

3.(1б) Скільки чисел у ряду, якщо його медіаною є тринадцятий член?

а) 25; б) 13; в) 26; г) 27.


4.(1б) У бригаді робітників з 8 осіб треба сформувати групу з 3 осіб, які мають їхати у відрядження. Скількома способами це можна зробити?

а)56; б) 48; в) 36; г) 28.

5.(1б) У кімнаті знаходилось 14 дітей, половина з яких – дівчата. Четверо дівчат вийшло з кімнати. Яка ймовірність того, що наступна дитина, яка вийде з кімнати, буде дівчиною?

а) ; б) ; в) ; г) .

6.(1б) Скільки двоцифрових чисел з різними цифрами можна записати, використовуючи цифри 1, 2, 3, 4, 5, 6?

а) 60; б) 30; в) 48; г) 36.


7.(1б) Обчислити: а) ; б) ; в) .

8. (2б) Розв’язати рівняння: .


9.(2б) Дано вибірку: 7; 5; 4; 6; 4; 3; 8; 5; 4 . Знайти Ії розмах, моду, медіану і середнє значення. Побудувати полігон частот.


10.(1б) В ставку плавають 14 окунів і 6 карасів. Рибак зловив 7 риб. Яка ймовірність того, що серед пійманих риб є 3 карася і 4 окуня?


2. Розв'язати тести (додаткове завдання)

Запитання 1

Скількома способами можна скласти список із 5 прізвищ ?

варіанти відповідей
 

120

 
 

210

 
 

100

 
 

20

Запитання 2

Скільки елементів повинна містити множина, щоб число перестановок було не більше 100 ?

варіанти відповідей
 

4

 
 

не більше 4

 
 

не менше 4

 
 

5

Запитання 3

Скоротіть дріб k! / (k-1)!

варіанти відповідей
 

1

 
 

k - 1

 
 

k

 
 

k + 1

Запитання 4

Обчисліть А84

варіанти відповідей
 

1860

 
 

1800

 
 

1600

 
 

1680

Запитання 5

Обчислити С53 + С54 + С55.

варіанти відповідей
 

18

 
 

14

 
 

16

 
 

12

Запитання 6

Із 10 троянд і 8 жоржин треба скласти букет так, щоб в ньому були 2 троянди і 3 жоржини. Скількома способами можна скласти букет ?

варіанти відповідей
 

2520

 
 

48

 
 

250

 
 

480

Запитання 7

В скриньці лежать 12 білих і 8 червоних однакових на дотик кульок. Вийнято навмання одну кульку. Яка ймовірність того, що вона біла ?

варіанти відповідей
 

0,5

 
 

0,4

 
 

0,6

 
 

0,8

Запитання 8

Знайти суму моди, медіани та розмаху вибірки 5, 8, 6, 6, 2, 7, 7, 7, 4, 4, 1.

варіанти відповідей
 

25

 
 

10

   
 

15

20

 


____________________________________________________________________________



09.11.2021               група №7           геометрія
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Тіла обертання"
1. Розв'яжіть задачі

1. (0,5 бала) Вибрати невірне твердження
а) основи циліндра рівні
б) площина, паралельна площині основи конуса, перетинає конус по кругу
в) сфера є поверхнею кулі
г) при обертанні прямокутника навколо сторони, як осі утворюється циліндр
д) переріз циліндра площиною, паралельною його основам, - прямокутник.

2. ( 0,5 бала ) Переріз кулі площиною є
а) круг б) півкруг в) коло г) сфера д) прямокутник

3. (0,5 бала ) Якщо АВ і СК – твірні циліндра, то вони
а) мимобіжні б) перпендикулярні в) паралельні г0 перетинаються д) інша відповідь

4. ( 0,5 бала ) Конус – це тіло, утворене в результаті обертання
а) Прямокутного трикутника навколо одного з катетів як осі
б) Прямокутного трикутника навколо гіпотенузи як осі
в) Прямокутника навколо однієї з його сторін як осі
г) Трикутника навколо однієї з сторін як осі.
д) Прямокутного трикутника навколо одного з катетів як осі

525. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між елементами циліндра ( 1-4) і їх назвами ( А-Д).
1) ОМ                А) хорда
2) О1О               Б) Відрізок, що з’єднує центр верхньої основи циліндра з точкою основи
3) O1К               В) вісь
4) АВ                 Г) твірна
                      Д) радіус



6. ( 1 бал ) Радіус основи циліндра 6 см, висота -5см.Знайти діагональ осьового перерізу циліндра.

7. ( 2 бали ) Площа перерізу кулі дорівнює 64πсм2. Цей переріз віддалений від центра кулі на 6см. Знайти радіус кулі.

8. ( 2 бали ) У циліндрі на відстані 8см від його осі і паралельно до неї проведено переріз, діагональ якого дорівнює 13см. Обчислити радіус основи циліндра, якщо його висота дорівнює 5см.

9. ( 3 бали ) Через вершину конуса проведено площину під кутом α до площини основи. Ця площина перетинає основу конуса по хорді, яку видно з центра його основи під кутом β. Радіус основи конуса R. Знайти площу перерізу.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
09.11.2021       група № 4   і     група № 9       факультатив
Тема уроку:  Квадратні рівняння
1. Передивіться відео урок за посиланням
2. Розв'яжіть самостійно рівняння

1. (0,5 бала) Знайдіть суму коренів рівняння х2 + 17х -38 = 0

А) 38; Б) – 17; В) 8,5; Г) – 19.

2. (0,5 бала) Укажіть квадратне рівняння:

А) х – 3 = 5; Б) 4х5 + 7х - 8 = 0; В) 5·(х - 8) = 12·(х + 4); Г) 3х2 + 8х – 15 = 0.

3. (0,5 бала) Знайдіть добуток коренів рівняння х2 – 16х +4 = 0

А) 16; Б) – 8; В) 4; Г) – 4.

4. (0,5 бала) Розв’яжіть рівняння 5х2 – 20 = 0

А) - 2; 2; Б) 2; В) – 2; Г) 0.

5. (0,5 бала) Знайдіть сторону квадрата, якщо його площа дорівнює 625 см2.

А) 32см; Б) 24 см; В) 25см; Г) 26см.

6. (0,5 бала) Розв’яжіть рівняння 3х2 – 24х = 0

А) 0; Б) 8; В) 0; - 8; Г) 0;8.

7. (За кожну відповідність – 0,5 бала)

Установіть відповідність між рівнянням (1-4) та його коренями (А-Д).

1 4х2                                       А 0,4

2 х2 -7х + 12 = 0                     Б 0

3 9х – 3х2 = 0                          В 3; 4

4 100х2 – 9 = 0                        Г 0; 3

                                                 Д - 0,3; 0,3

8. (1 бал) Один із коренів рівняння х2 + рх + 56 = 0 дорівнює – 4. Знайдіть другий корінь і коефіцієнт р.

8. (2 бали) Розв’яжіть рівняння (х - 5)2 + 5(2х - 1) = 0

9. (2 бали) При якому значенні а рівняння 3х2 - 6х + а = 0 має один корінь? Знайдіть цей корінь.

10. (2 бали) Розв’яжіть рівняння та знайдіть суму і добуток його коренів:

25х2 + 60х + 36 = 0


Немає коментарів:

Дописати коментар