вівторок, 13 квітня 2021 р.

 13.04. 2021     група №9        математика (факультатив)

 Тема уроку:  Комбінації геометричних тіл. Розв'язання задач.

  Мета уроку: повторити, узагальнити набуті знання з курсу стереометрії, їх застосування на практиці; розвивати просторове мислення; виховувати наполегливість і завзятість у досягненні мети, розвивати інтерес до вивчення математики.

1. Відповісти на питання:


               1. Знайти відповідність між даними тілами і їх об’ємами.(мал..1)




          2. Знайти відповідність між даними тілами і їх площами поверхонь.(мал..1)     


          3.Знайти відповідність між даними фігурами і їх площами.(мал.. 2)



4.Найти відповідність між фігурами та радіусами вписаних кіл.

1. Правильний многокутник.

2.Разностороній трикутник.

3. Квадрат.

4. Прямоугольный треугольник.


А)  1/2 а          Б) а/(2sin 〖180〗^0/n)         B) 2S/(a+b+c)          Г)(a+b-c)/2         D)h/2      

5.Найти відповідність між фігурами та радіусами описаних кіл.

1.Правильний многокутник.

2.Разностороній трикутник.

3. Квадрат.

4. Шестикутник.

         А) а              Б) а/(2tg 〖180〗^0/n)           B) a/√2               Г)(a∙b∙c)/4S              D)c/2    

2. Розв'язування задач

Задача.  Основа чотирикутної піраміди – ромб, з гострим кутом  і меншою діагоналлю а. Всі двогранні кути при основі дорівнюють . Знайти:

1.       Об’єм піраміди;

2.       Об’єм конуса, вписаного в піраміду;

3.       Об’єм кулі, вписаної в піраміду;

        4.       Площу повної поверхні піраміди;      

5.       Площу перерізу, проведеного через більшу діагональ.

6.   Площу перерізу, проведеного через вершину конуса и хорду основи з кінцями в точках перетину діагоналей ромба з вписаним колом.

 

                                   Розв’язування  задачі.          

  


Відповідь знайдете запосиланням:

https://urok.osvita.ua/materials/math/48305/   
     

3. Передивіться відеоурок за посиланням:

Немає коментарів:

Дописати коментар