13.04. 2021 група №9 математика (факультатив)
Тема уроку: Комбінації геометричних тіл. Розв'язання задач.
Мета уроку: повторити, узагальнити набуті знання з курсу стереометрії, їх застосування на практиці; розвивати просторове мислення; виховувати наполегливість і завзятість у досягненні мети, розвивати інтерес до вивчення математики.
1. Відповісти на питання:
1. Знайти
відповідність між даними тілами і їх об’ємами.(мал..1)
2. Знайти відповідність між даними тілами і їх площами поверхонь.(мал..1)
3.Знайти відповідність між даними фігурами і їх площами.(мал.. 2)
4.Найти відповідність між фігурами та
радіусами вписаних кіл.
1. Правильний многокутник.
2.Разностороній трикутник.
3. Квадрат.
4. Прямоугольный треугольник.
А) 1/2 а Б) а/(2sin 〖180〗^0/n) B) 2S/(a+b+c) Г)(a+b-c)/2 D)h/2
5.Найти відповідність між фігурами та радіусами описаних кіл.
1.Правильний многокутник.
2.Разностороній трикутник.
3. Квадрат.
4. Шестикутник.
А) а Б) а/(2tg 〖180〗^0/n) B) a/√2 Г)(a∙b∙c)/4S D)c/2
2. Розв'язування задач
Задача.
Основа чотирикутної піраміди – ромб, з гострим кутом
1.
Об’єм піраміди;
2.
Об’єм конуса, вписаного в піраміду;
3.
Об’єм кулі, вписаної в піраміду;
4. Площу повної поверхні піраміди;
5.
Площу перерізу, проведеного через
більшу діагональ.
6. Площу перерізу, проведеного через вершину конуса и хорду основи з кінцями в
точках перетину діагоналей ромба з вписаним колом.
https://urok.osvita.ua/materials/math/48305/
Немає коментарів:
Дописати коментар