29.04.2021 група №14 Алгебра
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.
1. Актуалізація опорних знань:
1. Знайдіть область визначення функції:
2. Дослідіть на парність або непарність функції:
3. Що можна сказати про парність або непарність функції, якщо її графік симетричний відносно:
1) початку координат; 2) осі ординат; 3) прямої y = x?
4. Відомо, що f(3) = 5. Чому дорівнює f(-3), якщо функція f(x):
1) парна; 2) непарна?
5. Наведіть приклади періодичних функцій. Укажіть числа, що є періодами цих функцій.
6. Знайдіть координати точок перетину з осями координат графіка функції:
2. Вивчення нового матеріалу
1. Загальна схема дослідження функції:
1) знайти область визначення функції;
2) визначити, чи є функція парною або непарною;
3) визначити, чи є функція періодичною;
4) знайти точки перетину функції з осями координат, проміжки знакосталості;
5) знайти критичні точки функції;
6) знайти проміжки зростання та спадання функції;
7) знайти точки екстремумів та екстремуми функції;
8) дослідити «поведінку» функції в окремих точках (для уточнення «поведінки» графіка функції).
Передивіться відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6OG7SqZcrkI
3. Виконати в зошитах
Функцію f(х) задано формулою f(x) = x3 - 3x2.
1) Дослідіть функцію f(x) і побудуйте її графік.
2) Визначте кількість коренів рівнянь х3 - 3х2 = 2 і x3 - 3x2 = -2.
Немає коментарів:
Дописати коментар